6. a 7.3. pejskařský víkend

10.03.2010 15:30

V sobotu jsem vyrazila na schůzi Klubu Bretaňských ohařu. Moc se mi nechtělo, ale byla to schůze volební a taky jsem musela splnit svou povinnost člena revizní komise. V neposlední řadě se tu vyskytovalo i pár spřízněných duší, kvůli kterým jsem jela nakonec ráda.

V neděli jsme i Lubošem , a s Arwenkou, jeli na agility závody do Hradištka u Sadské. Závody se konaly v moc krásném prostředí jezdecké školy Equus Kinsky. Dojem nám jen kazila ta strašná zima. Ráno když jsme vyráželi bylo - 11C a celý den mám šla i v hale pára od pusy.  Pěkné parkury nám stavěla Alice Glocknerová a příjemné bylo i sledovat na trati velké spektrum plemen ( ne jen obligátní šeltie a borderky).

Bohužel já s Arwen stále pokračuji v naší diskotéce...

Výsledky: jump - disk

               zk LA2 - 10. VD, 2 odm./0 chyb, 3,16 postupovka

               agility - disk