26. a 27.6. Intenzivka agility v Opatovicích

29.06.2010 15:26

Už snad před 3 měsíci mi přišel email od Jany , jestli bych nechtěla vyrazit do Opatovic na trénink s Martinem Nehybou a Verčou Krčmářovou. Nenechala jsem se dlouho lákat a  musím říct, že trénik v tom nejlepším splnil mé očekávání.  Sešlo se nás 18 týmů, které si Verča s Martinem rozdělili do dvou skupinek.  Naše skupinka trénovala v sobotu s Verčou. Sekvence byly docela dlouhé a technicky nároné (alespoň pro mě). Všechny jsme si vyzkoušeli různými způsoby vedení. Já se soustředila hlavně na naše nejméně oblíbené "francie". Trochu jsme pilovali i zóny a samostatnou práci psa. V neděli jsme trénovali s Martinem. Sekvence byly kratší a vzdušnější, což Arwence (i mě) docela sedělo. Arwen měla svou tunelovou náladu, takže jsme  hodně dělali stahování od tunelů. Pracovali jsme i na vedení přes překážky. Oba dva dny bylo slušné horko a udžet psiska v plném nasazení bylo zvlášť v neděli docela náročné.  

Odjížděli jsme náležitě unavení ale nadšení, plní nových informací a postupů, s předsevzetím na sobě hodně pracovat :o) Fotky i videa snad brzy přídám.