agizávody

18.09.2012 12:31

O pohár Purina ProPlan Jičín 18.8. - skvělé závody a naprosto fantastické parkury, taky jsem se hlásila především kvůli osobě pana rozhodčí Petra Dostála. Nikdy jsem ještě jeho parkury neběhala a předchází je pověst, že jsou velmi náročné. Jsou... ale běhavé, mě se moc líbili. Jejich obtížnost určitě ještě zvyšovala maximální výška latěk ve všech kategoriich a dost teplé počasí.

Výsledky... spíš nic než moc, ale skvěle jsme si zaběhali. Můžete se podívat na video od  Kláry 

Babí léto Česká Lípa 2.9. - spojené s Otevřeným šampionátem KCHBO - pískala Veronika Vostrá, moc se nám nedařilo, ale aspoň v družstvech jsme získali první místo k kategorii Belgických ovčáku. Opět krásné video od Kláry

Memoriál Jolany Troppové 15. a 16.9. v Plzni - sem se mi abolutně nechtělo, akci předcházely zmatky s přihláškami a celkově ne úplně vstřícné chování pořadatelů. Jedinou výhodou bylo, že nás je sobotu jela ze cvičáku celá banda, takže jsme se vzájemně povzbuzovali mohli hned probírat naše běhy. Arwenka běhala moooc hezky, rychle, a zony i slalom měla stoprocentní, ale nějak jsme si vzájemně nerozuměly. Už je z agi asi unavená a je to znát na jejím soustředění, takže jí čeká měsíc jen procházek a jiného cvičení.

Na závodech jsem měla s sebou i Marlu, a využila jsem možnosti nechat ji změřit. Výška 59 nebo 60 cm mě velmi mile překvapila!